X
 

     

Wątki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Podstawowy błąd atrybucji osiągnięć płynie z tendencji do uproszczeńi z nieznajomości dydaktyki.5.Wystrzegaj się wszelkich form pseudoewaluacji pracy szkoły.Takaewaluacja szkodzi uczącej się szkole.Przyjemnie jest otrzymywać laurki za swąpracę, ale jakie jest sprzężenie zwrotne takiej informacji? Szukaj więc krytyczne-go, nie pobłażliwego przyjaciela! B.Niemierko, Kształcenie szkolne, Warszawa 2007,ISBN 978-83-60807-11-8, � by WAiP 2007BibliografiaAnastasi A.(1988) Psychological testing.Sixth edition.New York: Macmillan.Anderson J.R.(1983) The architecture of cognition.Cambridge: Harvard University Press.Angoff W.H.(1971) Scales, norm, and equivalent scores.W: R.L.Thorndike (red.) Educational Measure-ment.Second edition, Washington: American Council on Education.Arends R.I.(1994) Uczymy się nauczać.Warszawa: WSiP.Arlin M.(1984) Time, equality, and mastery learning.Review of Educational Research, s.65  86.Aronson E.(1987) Człowiek  istota społeczna.Warszawa: PWN.Astin A.W., Panos R.J.(1971) The evaluation of educational programs.W: R.L.Thorndike (red.) EducationalMeasurement.Second Edition.Washington: American Council on Education.Augustyniak M.i M.(1999) Przyroda.Program nauczania w klasach IV VI.Gdańsk: Rożak.Ausubel D.(1960) The use of advance organizers in the learning and retention.Journal of EducationalPsychology, s.267  272.Ausubel D.(1968) Educational psychology.A cognitive view.New York: Holt.Bałachowicz J.(2003) Konstruktywizm w teorii i praktyce edukacji.Edukacja, 3 (83).Bandura A.(1976) Social learning theory.Englewood-Cliffs: Prentice-Hall.Bandura A.(1997) Samowzmacnianie: zdolność sprawowania pozytywnej wewnętrznej kontroli nad sa-mym sobą.W: P.G.Zimbardo, F.L.Ruch Psychologia i życie.Warszawa: PWN.Bańka A.(2000) Psychologia pracy społeczny.W: J.Strelau (red.) Psychologia.Podręcznik akademicki.T.3.Jednostka w społeczeństwie i elementy psychologii stosowanej.Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psy-chologiczne.Bartmańska A.(2004) Wartość dodana w komunikowaniu wyników egzaminu a przeciwdziałanie niewłaś-ciwej interpretacji wyników egzaminów zewnętrznych.W: B.Niemierko, H.Szaleniec (red.) Diagno-styka edukacyjna.Standardy wymagań i normy testowe w diagnostyce edukacyjnej.Kraków: PTDE.Bendyk E.(2005) Podregulować potwora.Polityka, 23.Benjamin H.(1939) The saber-tooth curriculum.New York: McGraw-Hill.Polskie tłumaczenie: Edukacjajaskiniowców (1998) Warszawa: %7łak.Benson J.(2003) Editorial, Educational Measurement: Issues and Practice.Special Issue: Changing the waymeasurement theorists think about classroom assessment, 4.Berk R.E.(red.) (1980) Criterion-referenced measurement: The state of the art, Baltimore: The John HopkinsUniversity Press.Berne E.(1987) W co grają ludzie? Psychologia stosunków międzyludzkich.Warszawa: PWN.Bernstein C.(1961) Social structure, language and learning.Educational Research, 1.www.waip.com.pl B.Niemierko, Kształcenie szkolne, Warszawa 2007,ISBN 978-83-60807-11-8, � by WAiP 2007Bibliografia380Białecki I., Haman J.(2003) Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD/PISA.Wynikipolskie  raport z badań.Warszawa: MENiS.Block J.H.(red.) (1971) Mastery learning: Theory and practice.New York: Holt.Bloom B.S.(1976) Human characteristics and school learning.New York: McGraw-Hill.Bloom B.S.(red.) (1956) Taxonomy of educational objectives.The classification of educational goals.Hand-book I: Cognitive domain.New York: McKay.Bloom B.S.(1978) New views of the learner: Implications for instruction and curriculum.EducationalLeadership, 4.Bloom B.S., Hastings J.T., Madaus G.F.(red.) (1971) Handbook on summative and formative evaluation ofstudent learning.New York: McGraw-Hill.Bogdanowicz M.(2004) Niezwyczajni uczniowie.W: K.Kruszewski (red.) Sztuka nauczania.T.I.Czynnościnauczyciela.Warszawa: PWN.Bonstingl J.J.(1995) Szkoły jakości.Wprowadzenie do Total Quality Management w edukacji.Warszawa: CODN.Bourdieu P, Passeron J.C.(1990) Reprodukcja.Elementy systemu nauczania.Warszawa: PWN.Brennan R.L.(2001) Some problems, pitfalls, and paradoxes in educational measurement.EducationalMeasurement: Issues and Practice, 4.Brookhart S.(1991) Grading practices and validity.Educational Measurement: Issues and Practice, 1.Brookhart S.(1993) Teachers grading practices: Meaning and values.Journal of Educational Measurement, 2.Brookhart S.(1999) Teaching about communicating assessment results and grading [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mikr.xlx.pl
  • Powered by MyScript