[ Pobierz całość w formacie PDF ] .adres e-mail)," archiwizowanie statystyk," przypominanie o terminie prowizji," wyszukiwanie partnerów na podstawie różnych informacji," eksport informacji o prowizjach do programu drukującego czeki," możliwość współpracy z innymi sprzedawcami prowadzącymi programy partnerskie,Komunikacja:" system auto-odpowiedzi," automatyczne zawiadamianie partnerów o dokonanej za ich pośrednictwem sprzedaży," automatyczne wysyłanie do partnerów raportów o miesięcznej sprzedaży," masowe wysyłanie wiadomości do wszystkich partnerów lub wybranych grup," automatyczne wysyłanie podziękowań," możliwość kontaktu pomiędzy partnerami,Możliwość modyfikacji programu:" ustalanie systemów prowizji w bardzo elastyczny sposób tak jak jest to dla Ciebienajwygodniejsze," ustalanie innej prowizji dla wybranych partnerów," możliwość podziału partnerów na grupy," możliwość przeprowadzania dodatkowych akcji promocyjnych w pewnych okresachczasu lub dla określonych produktów," dostosowanie aplikacji do rozliczeń na zasadzie pay-per-click, lead lub sale,Wyświetlanie banerów:" możliwość wyświetlania różnych banerów w zależności od okoliczności," możliwość ustalenia innych stron wejścia dla banerów należących do różnych grup," możliwość ustalenia innych stron wejścia dla poszczególnych partnerów," możliwość automatycznego dostosowania łączy i wysłania kodu do partnerów,Rejestracja zdarzeń" niezawodna, zaawansowana technologia rejestrowania sprzedaży afiliacyjnej -wykorzystanie zarówno cookies jak i CGI," możliwość pełnej kontroli pracy setek zrzeszonych stron w procesie sprzedaży produktu," współpraca systemu ze wszystkimi systemami operacyjnymi," współpraca z różnego rodzaju stronami internetowymi bez względu na wykorzystywanątechnologię," możliwość ręcznego dopisania transakcji," lub jej usunięcia w przypadku zwrotu," rejestracja sprzedaży dokonanej za pośrednictwem nie zrzeszonych stron," nieograniczona liczba banerów," obsługa programów dwu-szczeblowych,Pomoc i obsługa programu:" łatwość w użyciu, która wpływa na niski koszt szkolenia pracowników związanychz programem partnerskim," łatwość korzystania z systemu przez webmasterów," pomoc online dotycząca korzystania z panelu administracyjnego dla partnerów," dostępny wzór umowy partnerskiej," materiały marketingowe pomagające w promocji sprzedaży internetowej," materiały marketingowe dla wybranych partnerów.Zdecydowawszy się już na dane rozwiązanie przystąpić trzeba do ustalenia zasad własnegoprogramu.Przede wszystkim chodzi tu o wyznaczenie wypłacanych prowizji.Sytuację rynkowąnajlepiej sprawdzić w katalogach programów partnerskich i na tej podstawie zaoferowaćodpowiednią wysokość wypłacanej prowizji.Nie ma jednoznacznych reguł.Wszystko zależy, czyoferujemy produkt, czy usługi oraz na jaką prowizję można sobie pozwolić.Oczywiste jest, że imona wyższa tym większe szanse mamy, że program rozwinie się i zdobędziemy wieluwspółpracowników.Na rynku Ameryki Północnej marketing afiliacyjny został zdominowany przez pięć głównychsieci:" ClickTrade," Commission Junction," Dynamic Trade," Be Free," LinkShare.Poniższa tabela przedstawia porównanie cech powyższych sieci.Tabela 13.Cechy głównych sieci afiliacyjnych.MS bCentral Commission DynamicBe Free LinkShareClickTrade junction Trade795 $ - 1szy 5000 $ - 1szyrok + każdy rok + każdykoszt wstępny 0 1000$ 5000$następny następny595 $ 1000 $prowizja od prowizjilub od obrotów 2-3% 2-3%uzyskiwanych dzięki 30% 20% 25% wartości wartościprogramowi sprzedaży sprzedażypartnerskiemuminimalny depozytna przeznaczony na $500 250$ bd bd bdwypłacanierok założenia 1997 1999 1999 1996 199835 000 -liczba partnerów 120 000 250 000 190 000 bd40 000liczba sprzedawców 7000 440-580 36 258 450początkowo początkowowyłączność bd nie bdtak takzródło: opracowanie własne na podstawie danych z Marca 2001.W Polsce jak dotychczas nie rozpoczęto jeszcze tej działalności.Wynika to z znikomej liczbyistniejących programów partnerskich.Ich liczba jednak rośnie bardzo szybko i wkrótce możeokazać się, że staniemy przed wyborem jednego z nowych dostawców tego typu usług.Skorzystajmy z doświadczeń rynku amerykańskiego i nie popełniajmy tych samych błędów jakietam popełniono.Sposoby promocji programów asocjacyjnych.Niezależnie od tego, czy program prowadzimy sami, czy zatrudniamy do tego sieć afiliacyjnąkluczowym czynnikiem sukcesu jest znalezienie wystarczającej ilości współpracujących stron.Wtym celu należy przeprowadzić skuteczną kampanię promującą program
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmikr.xlx.pl
|