Wątki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Po wszystkim wróć do Gorna i ruszajcie do wolnej kopalni.Dotrzesz do kopalni idąc cały czas przed siebie, tak jak prowadzi droga.Kilka spowalniaczy niepowinno stanowić problemu zwłaszcza, że posiadasz Gorna do pomocy.Witamy w nie zupełnie wolnej kopalni (obrazek z lewej).Jak widać wszędzie walają się zwłokinajemników, szkodników i kretów.Naturalnie twoje zadanie polega na zbieraniu pozostawionychprzedmiotów.Szczególnie wiele zdobędziesz mikstur leczniczych oraz bryłek.Jednak ja zalecam zbieraniewszystkiego, poza kilofem i innymi słabymi brońmy (z ATK poniżej Morgensterna).Powinieneś szczególnie zainteresować się lewą częścią kotła, gdzie znajdziesz ciało Oryla (obrazek zprawej), a przy nim Krzyk Wojownika (ATK 97; broń dwuręczna)Strona: 75 Gothic  Poradnik GRY-OnLineNastępnie schodzisz na dół w okolice miejsca z obrazka po lewej.Tylko nie idz od razu do Szakalaand company, bo przyleci Gorn i będziesz miał problemy z otwarciem bramy.Na obrazku widać domek z zamkniętymi drzwiami tuż przy bramie (obrazek z prawej).Aby doniego dotrzeć skręć w prawo i zeskocz na dół.Teraz na legalu możesz podejść i otworzyć drzwi.Wewnątrz znajdziesz kołowrót otwierającybramę.Zapisz stan gry i podejdz do Szkala.Będziesz mógł teraz wyrównać rachunki za ochronę.NiestetySzakal to dość wymagający przeciwnik, a co gorsza ma pomocników.Dlatego, żeby nie tracić sporoP%7ł po rozpoczęciu się walki, wycofaj się na górę do Gorna i z jego pomocą rozwal strażników.Zbierz po nich przedmioty i możesz ruszać do kopalni.Na tzw dzień dobry podbiegnie do ciebie ciężko uzbrojony strażnik, a będzie on wspomagany przeztrzech strzelców (obrazek z lewej).Cóż, nie masz wyjścia, jak tylko podbiec do pierwszego rozwalić go, gdzie ostatni cios powinienpaść od łuku lub magii, wycofać się uleczyć i wrócić by rozwalić pozostałych.Naturalnie strategia tasama.Po zwolnieniu części frontowej idziesz w głąb przed siebie i rozwalasz pozostałych strażników.Gdypozbędziesz się wszystkich, to wykonasz zadanie, ale nie pora jeszcze wychodzić.Zejdz na dół po drabince (obrazek z prawej) znajdującej się na końcu drogi.Na dole znajdzieszdwóch żołnierzy.Rozwal ich i zabierz płytki.Najlepsza taktyka na te gadziny to podbiec iwymachiwać na lewo i prawo, w ostateczności zaatakować do przodu.Strona: 76 Gothic  Poradnik GRY-OnLineWracasz do głównego szybu i z lewej strony znajdziesz drabinkę (obrazek z lewej), jeśli idziesz odwejścia do kopalni to drabinka znajduje się po prawej.Na dole wchodzisz w jaskinię i idziesz cały czas trzymając się prawej strony i wybierając pierwsządrogę w prawo.Po drodze rozwal pełzacze.Gdy dojdziesz do miejsca z obrazka po prawej, to uważaj ponieważ przed tobą dość wysoka dziura.Zapal najlepiej sobie pochodnię, bądz użyj czaru światło.Będziesz więcej widział i nie stracisz P%7ł zaupadek.Mówiąc krótko po prawej są półki po których powinieneś zejść, następnie przechodzisz na lewo idalej wspinasz się na górę po półkach skalnych.Teraz powinieneś się znajdować mniej więcej w miejscu z obrazka po lewo.Tutaj pojawia siękolejny błąd gry.Mimo, iż widzisz, że przejście jest niedostępne to wcale tak nie jest.Możesz bezproblemów iść do przodu, ale uważaj i pod żadnym pozorem nie skacz.Zraz za deskami jesturwisko.Jeśli dobrze spojrzysz na dół dostrzeżesz siedzącego sobie orka na platformie z desek (obrazek zprawej) skocz na dół i porozmawiaj z nim.Strona: 77 Gothic  Poradnik GRY-OnLineTen Ork  niewolnik (obrazek z lewej) to nikt inny, jak tylko przyjaciel Ur-Shaka, którego miałeśodnalezć.55.Or k owe L e kar s t wo.Zadanie zleca Tarrok.Musisz odnalezć lekarstwo dla Tarroka.Na twoje nieszczęście Ork będzie cały czas biadolił, że zaraz zejdzie, jeśli mu nie przyniesieszlekarstwa.Nie ma rady, musisz się rozejrzeć po kopalni [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mikr.xlx.pl
  • Powered by MyScript