[ Pobierz całość w formacie PDF ] .Następnieudać się do Gaju Druidów (03) i po zabiciu Ihtafeer odnieść głowę rakshaszy do Dao.Po wykonaniu obydwóch zadań dla burmistrza miasto świętuje i cieszy się z naszego zwycięstwa.Fontanna zostanie udekorowana naszymi postumentami.Po mieszkańcami miasta podchodzą do nas przedstawiciele dwóch największych rodów Lurraxol iAlibakkar.Obydwoje proszą o kontakt w siedzibach swoich rodów.Strona: 53 www.gry-online.plBaldur s Gate II: Shadows of Amn Poradnik GRY-OnLine03 Namiot Dżinów Dao tu trzeba przynieść głowę rakshaszy.Przedmioty: Sejmitar Szpon Rashada04 Jenia (pojawia się losowo)ZADANIE: Pomóc jej synowi TrisowiROZWIZANIE: Znajdziemy go w domu (05)05 Dom TrisaZADANIE: Pomóc TrisowiROZWIZANIE: Trzeba się udać do (06) i porozmawiać z Darsidianem Moor, następnie udać się do(07) i odkryć kto jest kim naprawdę :).06 Darsidian Moor ofiaruje nam pomoć w wykonaniu zadania związanym z Trisem i kieruje nasod (07) gdzie podobno przebywa ścigany przez nas porywacz.07 (związane z zadaniem dla Trisa) Jesteśmy świadkami następującej sceny: Moor stoi nadzwłokami porywacza i prosi nas o pomoc w zabiciu go.Nie powinniśmy tego robić gdyż osobależąca na ziemi to poszukiwana przez nas narzeczona Trisa, trzeba podejść do leżącej postaci iporozmawiać z nią, wtedy porywacze odkrywają swoje prawdziwe oblicza.Po zabiciu porywaczyRaissa prosi o przywrócenie jej poprzedniego wyglądu.Aby to zrobić potrzebujemy czaruPrzywrócenie który możemy kupić w Zwiątyni Waukeen.Po rzuceniu czaru na Raissę musimyjeszcze wrócić do domu Trisa i porozmawiać z jego rodzicami.08 Zwiątynia Waukeen tu musimy kupić czas Przywrócenie potrzebny do przywróceniapierwotnej postaci Raissie.09 Neeber gaduła który próbuje zagadać nas, jeżeli uzbroimy się w cierpliwość i poczekamykilka minut to odczepi się od naszej drużyny i zyskamy punkty doświadczenia.10 Siedziba Rodu AlibakkarZADANIE: (po wykonaniu dwóch zadań dla burmistrza) Odzyskać Opończę Waukeen z grobowca wTargowieROZWIZANIE: Powinniśmy udać się z kluczem który otrzymamy od Kaplicy pozabijaćznajdujących się tam nieumarłych, wziąć Opończę Waukeen i nie odnosić jej Alibakkarom leczzanieść Loganowi do Domu Burmistrza (02)11 Siedziba Rodu LurraxolZADANIE: (po wykonaniu dwóch zadań dla burmistrza) Odzyskać Opończę Waukeen z grobowca wTargowieROZWIZANIE: Powinniśmy udać się z kluczem który otrzymamy od Kaplicy pozabijaćznajdujących się tam nieumarłych, wziąć Opończę Waukeen i nie odnosić jej Lurraxolom leczzanieść Loganowi do Domu Burmistrza (02)12 KaplicaPrzedmioty: Opończa Waukeen należy ją odnieść do Logana do Domu Burmistrza.13 Dom Mazzy FentanTu znajdziemy Mazzy gdy odłączymy ją od drużyny.14 Kupiec posiada bardzo dobre przedmioty do kupieniaStrona: 54 www.gry-online.plBaldur s Gate II: Shadows of Amn Poradnik GRY-OnLine1900 - Gaj DruidówPo wejściu do lokacji spotykamy pomocnego druida który informuje nas iż nowa przywódczynidruidów Faldron to osoba porywcza i agresywna.Aby wykonać zadanie związane z obroną Targowamusimy udać się do (04) i rozprawić się z Faldron.01 Wejście do Lokacji02 Kryjówka TrolliPrzedmioty: Bransolety Aucznictwa, Włócznia Jednorożca +203 Ihtafeer zły rakshasa ukrywający się pod postacią staruszki (związany z zadaniem dlaDżinów Dao) trzeba go zabić i odnieść jego głowę do Targowo (03)04 Wejście do Gaju DruidówPrzedmioty: Miecz Jęzor OgniaW środku spotkamy Faldron, to ona jest przyczyną wszystkich kłopotów w Gaju Druidów i wTargowie.Musimy ją usunąć.Najprostszą metodą jest wyzwanie ją przez Cernda do rytualnegopojedynku.Podczas pojedynku zamieniamy Cernda w Wilkołaka i zabicie Faldron podczaspojedynku nie będzie problemem.Mistrz Verthan Jeżeli nasz główna postać jest Druidem można u niego ubiegać się o przywództwonad druidami.05 Wieża OgrówPrzedmioty: Miecz Belm +2Strona: 55 www.gry-online.plBaldur s Gate II: Shadows of Amn Poradnik GRY-OnLine1600 - BrynnlawNa wyspę przybywamy dzięki transportowi zorganizowanemu przez szefa gildii złodziei (powykonaniu zleconych przez niego zadań)Na wyspę dostajemy się aby odnalezć Imoen, Irenikusa oraz miejsce zwane Przytułek Czarowięzygdzie oni przebywają.Towarzyszy nam Sime którą przydzielił nam jako pomoc Szef Gildii Złodziei Cienia01 Ty się pojawiamy gdy przybywamy do BrynnlawZaraz po przybyciu na wyspę Saemon Havarian kapitan który nas tu przywiózł okazuje się zdrajcą iwciąga nas w pułapkę musimy pozabijać wampiry które nas zaatakują w porcie.W tawernie (02) musimy znalezć człowieka o nazwisku Sanik, on udzieli nam dalszych informacji.02 Taverna Pod Wulgarną MałpąSanik nasz kontakt niestety podczas rozmowy zostaje zabity przez płatnego mordercę, okazujesię iż stało się tak ponieważ wplątał się w konflikt z miejscową Gildią Kurtyzan.W związku z tym iżzginął, jedyna osoba która może nam pomóc to jego żona Klara znajdziemy ja w (03)03 Dom Uciech Lady Galveny nie można się tu dostać bezpośrednio ale kurtyzana (04) którastoi przed wejściem pomoże nam w tym.Jeżeli mamy medalion i podamy się z nowego pracownika strażnik w hallu wpuści nas do środka.Kierujemy się do trzecich kolejnych drzwi na korytarzu, tam spotykamy Kapitana Straży któregomusimy zabić, w pokoju gdzie się znajdował w szafie jest klucz do więzienia gdzie przebywa KlaraStrona: 56 www.gry-online.plBaldur s Gate II: Shadows of Amn Poradnik GRY-OnLineKierujemy się do ostatnich drzwi na korytarzu, zabijając po drodze strażników, na końcu jestwięzienie gdzie po walce zabijamy Lady Galveny wraz z jej świtą i uwalniamy Klarę.Klara prowadzinas do zaprzyjaznionego kapitana statku który informuje nas abyśmy spróbowali porozmawiać zprzedstawicielem zakapturzonych czarodziei na wyspie Adepth Perth, być może on będzie w staniena pomóc w dostaniu się do Przytułku Czarowięzy
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmikr.xlx.pl
|