[ Pobierz całość w formacie PDF ] .„Chcemy grać agresywnie w tej branży i chcemy wygrać.”Z pewnością, kiedy General Motors zabiera się do uruchomienia działalności w Internecie, to wiadomo, że odbywa się co rewolucyjnego.Niezależnie od tego, co myślisz o Amazon.com, to była pierwsza iskra tej rewolucji.Magazyn Time z pewnością miał rację przyznając Bezosowi tytuł Człowieka Roku 1999.W wieku 35 lat został czwartą najmłodszą osobą, jaka dostąpiła tego zaszczytu, przegrywając tylko z 25-letnim Charles Lindbergiem, który został wybrany w 1927 roku; 26-letnią Królową Elżbietą II, która została wybrana w 1952 roku i 34-letnim Martinem Lutherem King Jr., który z kolei został wybrany w 1963 roku.Magazyn nazwał Jeffa „niekwestionowanym królem cyberhandlu.” i osobą, która „pomaga w tworzeniu naszej przyszłości.”Czy Amazon.com będzie tym wszystkim, czego spodziewa się po nim Bezos lub czy będzie tak, jak Bezos często ostrzega swych ludzi ? Pod koniec 1999 roku Amazon.com został uznany najlepszą stroną internetową z książkami, muzyką i kasetami video; z zabawkami i grami; i ogólnie z towarami; a drugstor.com znajdował się według Forrester Research na czele kategorii zdrowie.Jednak ile czasu jeszcze upłynie, zanim pojawi się następny Amazon.com, aby zdetronizować króla? (Przedstawiając Internet z perspektywy czasu, New York Times w listopadzie 1999 roku nazwał Amazon.com „dziadkiem internetowych stron z książkami.”)Przebiegły student biznesu, Bezos doskonale zdaje sobie sprawę, że pionierzy nie zawsze przetrwają.„Mówię ludziom, żeby każdego ranka budzili się sparaliżowani strachem.Wiem, że możemy to wszystko stracić.To nie jest obawa.To fakt.”Będzie jak ma być, jednak nie zakładałbym się przeciwko Jeffowi Bezosowi.ZAPAMIĘTAJJeff Bezos sporą część 1999 roku poświęcił na tworzenie firmy, która oferowałaby praktycznie wszystko dla wszystkich.Wykorzystał wysoką cenę akcji przedsiębiorstwa, aby kupić to, czego nie mógł stworzyć.W ciągu całego okresu, jego firma popełniła kilka gaf w kreowaniu swego wizerunku, które pokazały, że przedsiębiorstwo musi walczyć z własną arogancją i własnym poczuciem słuszności.Postaraj się o Jeszcze Szybszy Wzrost, aby wyprzedzić konkurencję.Kupuj to, czego nie możesz sam stworzyć.Kiedy masz złą prasę, zneutralizuj negatywne wiadomości tak szybko, jak to tylko możliwe, podejmując stanowczą decyzję i wykonując mały zwrot.Zatrudniaj takich dyrektorów, którzy umożliwią ci osiągnięcie następnego poziomu.Pracuj codziennie, aby stworzyć trwałe przedsiębiorstwo.„Pracuj Ciężko, Dobrze się Baw i Twórz Historię.”
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmikr.xlx.pl
|